top of page
  • Foto van schrijverBabette KeijzerJansen

Stap 4. Teambuilding

Bijgewerkt op: 13 nov. 2020

👑 Stap 4.


Nu je je nieuwe business / side hussle aan je Facebook-community hebt onthuld, is het tijd om na te denken over je eerste stap in teambuilding. De eenvoudigste manier om dit te doen is door een lijst te maken van je top 20 (minimaal) beste. Dit zijn de mensen waarvan je persoonlijk denkt dat ze net zoveel van de voordelen zouden houden als jij om mee te doen, ze houden misschien ook van make-up, willen misschien wat extra inkomen verdienen, of werken misschien al in de schoonheidssalon, dus dit zou goed kunnen werken naast een zijwaartse drukte. Wat de reden hier ook is, het is een geweldige boodschap om naar hen te sturen om te beginnen met het planten van zaden.


👑 Stuur dit bericht naar jouw top 20


Hey ____ Ik hoop dat het goed met je gaat? Hoe gaat het met de kids? 🤗 Ik weet niet of je mijn Facebook-bericht hebt gezien. Ik ben net begonnen met mijn eigen bedrijf aan huis. 😍 Je bent een fantastisch persoon en ik respecteer je mening, als ik je een korte video stuur waarin ik uitleg wat ik doe? Zou je ernaar kijken? En laat me weten wat je denkt? 🥰


🔥 Onthoud wanneer je begint met het opbouwen van jouw team om aantekeningen te maken van elke persoon met wie je hebt gesproken, zodat het vervolgproces eenvoudiger wordt.


Video: https://youtu.be/HT49kXRA41Y

59 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

2 commentaires


Babette KeijzerJansen
Babette KeijzerJansen
12 nov. 2020

Op de link klikken en dan vanaf daar kan je kopiëren

J'aime

marudly
28 sept. 2020

Hey, hoe kan ik de link kopieren om het door te sturen naar geintresserden?

J'aime
Post: Blog2_Post
bottom of page