top of page
  • Foto van schrijverBabette KeijzerJansen

Stap 1. Messenger

👑 Stap 1. Dit is het bericht dat je stuurt naar 10 - 20 klanten!


Hallo lieverd! Hoe gaat het?

Even een willekeurig bericht, maar ik heb iets heel spannends en engs gedaan! Ik ben mijn eigen cosmeticabedrijf begonnen !!!! 🤩🤩


Ik ben op zoek naar een paar dames om een van de mascara's te testen door bij mij te bestellen en een eerlijke mening erover te geven. 🥰

Als je om wat voor reden dan ook er niet van houdt, krijg je een volledige terugbetaling! Ik waardeer je eerlijkheid enorm over het product.

Hoe zou je het vinden om het uit te proberen? Kan ik er één voor je regelen? 😍 Zo niet, dan geen probleem natuurlijk! 🤗❤️


(Stuur een foto mee, beste is een foto van jouzelf omdat de mensen met wie je dit bericht deelt jou kennen)


🔥 Nu je die berichten hebt verzonden, zal dit je helpen om je bestellingen binnen te krijgen om kwalificeren voor White Status.

73 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page