top of page
  • Foto van schrijverBabette KeijzerJansen

Dag 3

⭐️Dag 3⭐️


Dagelijkse persoonlijke ontwikkeling:

Gary Vaynerchuk met een van de belangrijkste berichten over klantenservice die je ooit zult zien.


https://www.facebook.com/gary/videos/696504754201384/


MEER Lash Affiliates! Affiliates vormen het hart van jouw bedrijf en hoe meer je heeft, hoe sneller je zult groeien! Voeg deze reacties toe aan jouw Wordboard / Lazyboard-app!


⭐️ DEEL 1⭐️


➡️ pak je 100-lijst of ga naar "actieve" mensen op Facebook (met de groene stip naast hun naam) en begin de lijst af te lopen! Verwijs ofwel naar de formulering die je gisteren hebt gebruikt OF kies uit enkele andere suggesties hieronder ...


Hey girl! Wil je deze week mijn affiliate zijn?! 💃🏼


🛑 EN WACHT op een antwoord 🛑


➡️ als ze vragen wat het is, antwoord dan:


Het is super simpel! Je kopieert en plakt gewoon een bericht dat ik je elke avond gedurende 5 nachten naar je FB-wall stuur (duurt 10 seconden). Wanneer we 10 mascara's verkopen via jouw berichten, is jouw mascara gratis! Maar zelfs als je de 10 niet haalt, verdien je nog steeds 10% van alle bestellingen die je aan producttegoed ontvangt, dus het is een win-win situatie. Afgezien van die 10 seconden per nacht, doe ik al het werk! ❤️ Dat klinkt oké ?!


➡️ als ze JA zeggen:


Ja! Ik begin hier binnenkort een chat! Niets geks lol! Zodat ik je de post kan sturen om te kopiëren. Ik ben zo opgewonden. Ik zal daar ook een kleine verrassing voor je aankondigen !!


➡️ als ze NEE zeggen:


Geen zorgen!! Heel erg bedankt voor je reactie! 😘😘 Heb een fantastische week !! 🥰 Als je merkt dat je huidverzorging of make-up betreft, laat het me weten, ik help je graag verder!


⭐️ DEEL 2⭐️


Ga terug naar je EERSTE partyhost en begin alle vrouwen te berichten die je in het verleden hebben gesteund !! Als ze een keer voor je hebben gehost, is de kans groot dat ze weer voor je zullen hosten!

Begin dan met het doornemen van al jouw eerdere klanten, beginnend met # 1 !!


🤍💛💗💙💚🧡💜🖤🤍💛💗💙💚🧡💜🖤

🚨ACTIESTAP voor toegang vandaag🚨


➡️ Een collage van de screenshots van 50 verzonden berichten! Affiliates beginnen op maandag!


Hoe sneller je wilt groeien en promoten, hoe meer Affiliates je zult doen en hoe gedisciplineerder je zult zijn in jouw consistentie! Als het belangrijk voor je is, zorg je ervoor dat het gebeurt! 👊🏻💜

9 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page