top of page
  • Foto van schrijverBabette KeijzerJansen

4D Mascara

In messenger na reactie op post.

Haaaay lieverd ik zie je reactie op mijn post 🥰 Zou je voor 5 dagen mijn affiliate willen zijn 🤩 ik plaats elke dag een post in een messenger groep die je alleen maar hoeft te kopiëren en te plakken. Posts over een van onze bestsellers. Mag je mijn naam in het bericht taggen zodat wanneer iemand interesse heeft ik het zo kan oppakken. Na die 5 dagen alle posts te hebben geplaatst krijg je sws een presentje van mij of er iets uitgekomen is of niet. Komen er klanten via jou, dan kan je een product of shoptegoed verdienen! 😍


Reactie na positief bericht.

Geweldig! 🥰🙏🏼 Dankjewel voor je steun!! Ik zal je zo in de messenger groep plaatsen!! ❤🥰

 

Dag 1.

Hey hey guys ... Dit is Babette en ze is geobsedeerd door deze mascara. Ze vindt het zo leuk dat ik heb afgesproken om haar te helpen om deze week meer wimpers te krijgen de komende 5 dagen! Ze dekt alles met 14 dagen NIET GOED GELD TERUG GARANTIE! Voor mij zegt dat hoeveel ze erachter staat! Een stap 😎 Fiber Infused 😎 Geen klonten 😎 Crazy lengte 😎 # 1 BESTSELLER 😎 Laat het ons weten als je vragen hebt ... Laat een emoji achter als je dol bent op GOEDE mascara! #supportyoursister

 

Dag 2.

Vrienden! Ik maakte net kennis met deze te gekke mascara. Deze mascara is jaren in ontwikkeling geweest !! Ze wilden niet dat het ‘gewoon oké zou zijn!’ Het was ontworpen om je verstelt te laten staan! Het creëert wimpervolume, lengte en lift zoals je nog nooit in het echt hebt gezien. Slechts één laag geeft je onwerkelijke - maar toch volkomen echte - wimpers die knallen! Babette verkoopt ze, laat het me weten in de comments als je er een wilt pakken om te proberen! Je zult me later bedanken 😉

 

Dag 3.

Hallo vrienden !! Ik moet je dit laten zien ... Hoe prachtig zijn deze wimpers? 🙀 Blijkt dat het gewoon een nieuwe en populaire vezelmascara is. Ik probeer je niets te verkopen, ik wil je gewoon laten zien dat ik van deze mascara hou! Het is niet alleen een waanzinnige formule, het heeft ook een echt unieke brush! Rond aan de ene kant en plat aan de andere kant! Dit helpt het maximale potentieel voor lengte en volume te bereiken met NUL klonten! Gewoon lange elegante wimpers! Mensen zullen vragen of je extensions hebt gehad!

 

Dag 4.

Weet je nog die mascara die ik je heb laten zien? Nou hier is het in actie 👇 het is serieus het beste wat er is! 😯 Je kunt zien hoe het waanzinnig volume en lengte geeft zonder de wimpers te verzwaren, je ogen zullen er groter, opener en dus helderder uitzien! Vergeet niet dat er een 100% GELD-TERUG-GARANTIE is 💁‍♀️ dus er valt niets te verliezen en alleen maar fantastische wimpers te winnen door het te proberen! 😘 Laat het me weten als je geïnteresseerd bent, dan zorg ik ervoor dat je gedekt bent 😁

 

Dag 5.

Woah !! 🔥 🔥 Ga je gang en gooi je fakies weg, want dit eenstapswonder heeft zojuist zijn intrede gedaan. Ik wilde weten hoe het werkt, dus ik vroeg het! Dit is te gek! Het heeft kleine Y-vormige vezels die in elkaar grijpen voor wimpervolume, lengte en lift zoals je nog nooit in het echt hebt gezien. Slechts één laag geeft je onwerkelijke - maar toch helemaal echte - wimpers die knallen! Het heeft ook een ongelooflijke uithoudingsvermogen! Het geeft een ongelooflijke lengte en volume terwijl je wimpers licht en flexibel aanvoelen ... niet knapperig en hard zoals sommige andere mascara's ... dit betekent dat er geen schilfering, hardheid of uitloop is! Het betekent ook dat het goed is voor je wimpers en zelfs op vals kan worden gebruikt! Als je je mascara de afgelopen drie maanden niet hebt bijgewerkt, is dit het juiste moment. Je bent het aan je ogen verschuldigd 😄 Het is vandaag mijn laatste dag als affiliate, dus stuur me een reactie als je dit wonderproduct wilt aanschaffen nu het nog kan!

19 weergaven0 opmerkingen

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page