top of page
  • Foto van schrijverBabette KeijzerJansen

Dag 1

Bijgewerkt op: 18 okt. 2020

Hey hey guys ... ik ben letterlijk geobsedeerd door deze mascara. Ik ben er zo dol op dat ik heb besloten om bij het bedrijf te komen en zoveel mogelijk dames te helpen het op hun wimpers te krijgen! We dekken alles met een 14 dagen GELD TERUG GARANTIE! Dat is hoeveel we erachter staan!


One step

Fiber Infused

Geen klontjes

Crazy lengte

#1 VERKOPER

3+ maanden houdbaar !!


Laat het ons weten als je vragen hebt ... Laat een emoji vallen als je van gekke GOEDE mascara houdt! #iGotYourBack

Reactie op een reactie.

⚠️ Als een vriend de post leuk vindt of om informatie vraagt, stuur haar dan 👇🏼

Hé, heel erg bedankt voor je bericht, ik ben zo excited dat je onze mascara wilt proberen? Het is enorm populair bij het publiek en in de media. Het heeft zelfs een prestigieuze prijs gewonnen! 😁 het is €31,50 en we hebben een 14 dagen niet-goed-geld-terug-garantie voor het geval het alsnog niks voor jou blijkt te zijn x Ik help je graag ❤️

101 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Dag 2

Dag 3

Comments


Commenting has been turned off.
Post: Blog2_Post
bottom of page