top of page
  • Foto van schrijverBabette KeijzerJansen

Inkomstendoel - Mindset

Van Katie Louise Hamer


Wat is je uiteindelijke inkomensdoel?

De mijne was eerst $100.000 per maand, maar uiteindelijk is mijn doel een miljoen per maand (het is een paar van mijn vrienden in netwerkmarketing overkomen, dus ik weet dat het uiteindelijk ook voor mij kan gebeuren)


Iedereen in dit bedrijf kan zonder twijfel $130k per maand verdienen! (Sterker nog, ik weet zeker $130k, want het is op jonge leeftijd gedaan)


Het verschil is ... je bent op dit moment misschien geen leider van $130.000, je bent misschien wel een leider van $600 per maand op dit moment ... en dat is oké, zo beginnen we allemaal


Maar het verschil tussen die leider van $600 per maand en die leider van $130.000 per maand is dat de leider van $130.000 erin is gegroeid


Dus mijn vragen zijn: Amber Raye Voight


Wat lees je momenteel?


Woon je de trainingen bij?

Ik weet dat slechts ongeveer 100 van ons in dit team momenteel de grootste training in netwerkmarketing volgen (anmp, je kunt nog steeds toegang krijgen)


Ben je coachbaar?


Dat is het, dat is de manier om van de leider van $600 naar de leider van $130k te gaan


Het kan ongetwijfeld voor iedereen hier binnen gebeuren ... maar alleen als je het toelaat door je mindset, je coachbaarheid en je groei


15 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comentarios


Post: Blog2_Post
bottom of page