top of page
  • Foto van schrijverBabette KeijzerJansen

🔥ERIC WORRE SCRIPT RECRUITEN🔥

Bijgewerkt op: 11 okt. 2020

Zeer belangrijke training !!!

Hoe je met aanstaande Queenies kunt praten over de mogelijkheid ...


DIT IS GOUD QUEENS !!!


Dit hele script moet in jouw notities worden opgeslagen, zodat het gemakkelijk toegankelijk is.


HET ERIC WORRE-SCRIPT!

Hoe de video te presenteren

DIT IS HET BELANGRIJKSTE SCRIPT DAT IK JE KAN GEVEN!


Hieronder is een voorbeeldgesprek, en het volgt Eric Worres wervingsscript ... lees GO PRO om te begrijpen waarom dit script zo krachtig is en wat de belangrijke onderdelen zijn.


Onthoud hoe minder je over de mogelijkheid zegt, hoe beter! Vraag hen over zichzelf, wat ze doen, bouw een band op en benader dan over de opportunity. De go pro-formulering is heel specifiek, dus volg het alsjeblieft, maar laat je persoonlijkheid doorschijnen.

Dit is dus hoe jouw wervingsgesprekken zouden moeten verlopen.

👑 JIJ: Heeey (naam) Heel erg bedankt voor je interesse, het zou mij een genoegen zijn je wat meer informatie te geven .. heb je al eerder van Younique gehoord? En waar kom je vandaan? xx


💁🏻‍♀️ ZIJ: meestal niet


👑 JIJ: Geen probleem, er zal genoeg tijd zijn om je in te vullen. Wat doe je nu voor werk? Kun je me iets over jezelf vertellen zodat we kunnen zien hoe dit in jouw levensstijl past?


💁🏻‍♀️ OF ZIJ: Ja ... doe je die mascara niet?


👑 JIJ: Fantastisch! Het helpt echt dat je al een beetje over ons weet !! De mascara's zijn gewoon geweldig is het niet ?! We zijn echter zoveel meer dan mascara! We hebben zoveel andere producten die echt fenomenaal zijn! Wat doe je nu voor werk? Kun je me iets over jezelf vertellen? xx


❗️ Dit zal je iets over hen vertellen, wat hen motiveert en waarom ze geïnteresseerd zijn. en HUN behoeften zijn belangrijker dan die van jou ... !! Zij moeten dit van je voelen

--- wees vriendelijk, maak een praatje, dit is een kort venster om een ​​goede verstandhouding op te bouwen. Laat het gesprek stromen ... soms zijn ze blij om te chatten, soms willen ze dat je meteen ter zake komt ... beide zijn prima.


Als je klaar bent, ga dan verder:


👑 JIJ: Nou, het klinkt alsof dit perfect voor je kan zijn. Ik heb een video gemaakt die absoluut alles omvat wat je moet weten over deze geweldige make-up biz. Als ik het naar je stuur, zou je het dan bekijken? xxx


❗️STOP ZEG NIET IETS ANDERS ... De eerste die praat, verliest


💁🏻‍♀️ ZIJ: ja


👑 JIJ: Geweldig wanneer zou je ernaar kunnen luisteren?


❗️ZEG GEEN ANDER WOORD!


💁🏻‍♀️ ZIJ: vanavond


👑 JIJ: Geweldig! Ik kan niet wachten om te horen wat je het leukst vindt !!!! Hier is de video voor je schat, ik ben er altijd als je vragen hebt! Laat het me weten als je me nodig hebt. Als je klaar bent met de video, geef me dan een seintje en we kunnen de details bespreken. https://youtu.be/-eLEb9UjPZg


❗️ Zodra ze de video hebben bekeken, begin je met de follow-up


Volg zo op:


👑 JIJ: Hey (naam) Ik hoop dat je een fantastische dag hebt! Ik vroeg me af, heb je de kans gehad om naar de video te luisteren die ik heb gestuurd?


💁🏻‍♀️ ZIJ: Als ze nee zegt, heeft ze het nog niet bekeken


👑 JIJ: Dat is goed, ik ben een drukke moeder, dat begrijp ik helemaal! Dus wanneer zou je de kans krijgen?


❗️Stel vervolgens nog een vervolg op


💁🏻‍♀️ ZIJ: Als ze ja zegt


👑 JIJ: Geweldig, wat vond je het leukst? Of wat maakte je het meest enthousiast?


❗️Vraag altijd wat ze het leukst vonden of wat hun favoriete onderdeel was ... zeg nooit ‘Wat dacht je?’


💁🏻‍♀️ ZIJ: Ik vind het geweldig dat je zo snel wordt betaald!


👑 JIJ: Vind ik ook!!! Slechts drie uur !!! Het is geweldig, als je in het weekend snel wat geld nodig hebt, hoef je maar een paar producten te verkopen en we worden binnen een paar uur betaald!


❗️(we versterken wat ze leuk vonden) Als je eenmaal over haar beste deel hebt gesproken ...


👑 JIJ: We hebben een exclusieve teamgroep op Facebook, waar we elkaar allemaal steunen. Wil je uitgenodigd worden om een ​​kijkje achter de schermen te nemen?


❗️DEZE BEWOORDING MAAKT HEN GEVOEL SPECIAAL OM TE VRAGEN


👑 JIJ: Perfect Ik heb je uitgenodigd in de groep lieverd. Het team daar is allemaal zo aardig en ze zullen je helpen om je welkom te voelen. Ben je klaar om bij ons aan de slag te gaan?


❗️Zo presenteer je de video Eric Worre-stijl! Het werkt bijna altijd. Als ze weigeren de tijd te nemen om een ​​korte video te bekijken, wil je ze dan echt in je team? Zodra ze lid worden, geef ze de link naar deze app om aan de slag te gaan met de 5-stappen methode.


SUCCES GORGEOUS ❤️👑

140 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page