top of page
  • Foto van schrijverBabette KeijzerJansen

Affiliate Training Stap voor Stap

Affiliates zijn vrienden die ermee instemmen je mascara vijf dagen op hun tijdlijn te plaatsen. Je start een rewardslink in hun naam, je voorziet ze van de inhoud. Als mensen interesse tonen, plaatsen ze de bestelling bij jou via die rewardslink.


Gemakkelijk


Je ontvangt de PRS en commissie, jouw vriendin ontvangt de YCash

 

Stap 1.

Nodig affiliates uit door op je tijdlijn en verhalen te posten en door mensen in Messenger uit te nodigen ...


"Hey Sophie, zou je geïnteresseerd zijn om deze week mijn affiliate te zijn?"


Stap 2.

Zodra ze om meer informatie vragen, stuur ze dit dan.


“Heya beauty! Bedankt voor het reageren op mijn bericht ... je kopieert / plakt gewoon een bericht dat ik je elke dag stuur. (Het duurt ongeveer 3 seconden)

Als je voor 5 dagen een bericht plaatst (elke dag een bericht van maandag tot en met vrijdag), stuur ik je een bedankje, hoe het ook gaat.


Hoe klinkt dat? X"


Het cadeau dat ik stuur is een zakje met monsters en een paar chocolaatjes.

 

Zet al je affiliates samen in een chat zodat je ze allemaal samen kunt berichten. Door ze in een chat te plaatsen, bespaart je tijd en creëer je energie en opwinding wanneer mensen verkopen!


Stuur ze dit:

''Hé meiden, heel erg bedankt dat je deze week bij mij wilt aansluiten!

Laten we ervoor zorgen dat je die mascara verdient 😃😃 Het is zo simpel x


Ik zal jullie elke dag precies sturen wat je kan posten. 🙂 Goede tijden om te posten zijn ongeveer 8 uur, 12 uur of 20 uur.


Zodra je de wimperpost hebt geplaatst, post dan een uur of zo niets meer! Op die manier zien zoveel mogelijk mensen het. Voel je vrij om na ongeveer een uur je normale FB-inhoud te posten! Tag me alsjeblieft in de COMMENT van elk bericht dat je plaatst!


Als mensen geïnteresseerd zijn, zal ik al het werk doen. Hoe meer mascara's er worden verkocht, hoe meer punten je verdient voor je eigen mascara.


Wat gebeurt er als er geen verkopen plaatsvinden? Het is eerlijk gezegd oké en als je elk van de vijf dagen post, stuur ik je toch een cadeautje als bedankje x


Nogmaals hartelijk dank! Ik waardeer de steun x ik stuur morgen het eerste bericht x 😄😄😄 jullie rocken x"

 

DAG 1 - Stuur jouw affiliates een foto waarop je de mascara draagt en dit script, zodat ze deze op hun tijdlijn kunnen delen.


Hey hey guys ... Dit is mijn vriendin Lianne en ze is geobsedeerd door deze mascara. Ze vindt het zo leuk dat ik heb afgesproken om haar te helpen om deze week meer wimpers te krijgen! Ik heb mijn eigen exclusieve mascara-link voor de komende 5 dagen.


Ze dekt alles met 14 dagen NIET GELD TERUG GARANTIE! Voor mij zegt dat hoeveel ze erachter staat.


Een stap 😎 Fiber Infused 😎 Geen klonten 😎 Crazy lengte 😎 # 1 BESTSELLER 😎


Laat het ons weten als je vragen hebt ... Laat een emoji achter als je dol bent op GOEDE mascara! #supportyoursister

 

DAG 2 - Stuur jouw affiliates een foto waarop je de mascara draagt en dit script, zodat ze deze op hun tijdlijn kunnen delen.


Vrienden! Ik maakte net kennis met deze te gekke nieuwe mascara. Deze mascara is jaren in ontwikkeling geweest !! Ze wilden niet dat het ‘gewoon oké zou zijn!’ Het was ontworpen om je verstelt te laten staan!


Het creëert wimpervolume, lengte en lift zoals je nog nooit in het echt hebt gezien. Slechts één laag geeft je onwerkelijke - maar toch volkomen echte - wimpers die knallen!


Mijn vriendin Lianne verkoopt ze, laat het me weten in de comments als je er een wilt pakken om te proberen! Je zult me later bedanken 😉

 

DAG 3 - Stuur jouw affiliates een foto waarop je de mascara draagt en dit script, zodat ze deze op hun tijdlijn kunnen delen.


Hallo vrienden !! Ik moet je dit laten zien ... (geef alleen commentaar voor meer info 👏👇)


Hoe prachtig zijn deze wimpers? 🙀

Ik meen het, toen mijn vriendin het me liet zien, dacht ik dat ze fake lashes droeg !! 😄

Blijkt dat het gewoon een nieuwe en populaire vezelmascara is. Ik probeer je niets te verkopen, ik wil je gewoon laten zien dat ik van deze mascara hou!


Het is niet alleen een waanzinnige formule, het heeft ook een echt unieke brush! Rond aan de ene kant en plat aan de andere kant! Dit helpt het maximale potentieel voor lengte en volume te bereiken met NUL klonten! Gewoon lange elegante wimpers! Mensen zullen vragen of je extensions hebt gehad!

 

DAG 4 - Stuur jouw affiliates het mascara filmpje en dit script, zodat ze deze op hun tijdlijn kunnen delen.


Weet je nog die mascara die ik je heb laten zien?


Nou hier is het in actie 👇 het is serieus het beste wat er is! 😯


Je kunt zien hoe het waanzinnig volume en lengte geeft zonder de wimpers te verzwaren, je ogen zullen er groter, opener en dus helderder uitzien!


Vergeet niet dat er een 100% GELD-TERUG-GARANTIE is 💁‍♀️ dus er valt niets te verliezen en alleen maar fantastische wimpers te winnen door het te proberen! 😘


Laat het me weten als je geïnteresseerd bent, dan zorg ik ervoor dat je gedekt bent 😁

 

DAG 5 - Stuur jouw affiliates een foto waarop je de mascara draagt en dit script, zodat ze deze op hun tijdlijn kunnen delen.


Woah !! 🔥 🔥


Ga je gang en gooi je fakies weg, want dit eenstapswonder heeft zojuist zijn intrede gedaan.


Ik wilde weten hoe het werkt, dus ik vroeg het! Dit is te gek! Het heeft kleine Y-vormige vezels die in elkaar grijpen voor wimpervolume, lengte en lift zoals je nog nooit in het echt hebt gezien. Slechts één laag geeft je onwerkelijke - maar toch helemaal echte - wimpers die knallen!


Het heeft ook een ongelooflijke uithoudingsvermogen! Het geeft een ongelooflijke lengte en volume terwijl je wimpers licht en flexibel aanvoelen ... niet knapperig en hard zoals sommige andere mascara's ... dit betekent dat er geen schilfering, hardheid of uitloop is! Het betekent ook dat het goed is voor je wimpers en zelfs op vals kan worden gebruikt!


Als je je mascara de afgelopen drie maanden niet hebt bijgewerkt, is dit het juiste moment. Je bent het aan je ogen verschuldigd 😄

Het is vandaag mijn laatste dag als affiliate, dus stuur me een reactie als je dit wonderproduct wilt aanschaffen nu het nog kan!

 

Hoe te reageren op jouw klanten


"Hé beauty, bedankt voor je interesse in onze mascara, ik ben zo excited dat je het wilt proberen! Het is bewezen enorm populair bij het publiek en de media en heeft zelfs een prestigieuze prijs gewonnen! 😁 het is 31,50 en we hebben een 14 dagen geld-terug-garantie voor het geval het niks voor jou is x


Ik help je graag ❤️"

 

What's next?


Nu je je eerste set affiliate's hebt voltooid, begin je aan de slag! Maak je geen zorgen als je geen verkopen hebt ontvangen! Het overkomt ons allemaal. Hoe meer affiliates je boekt, hoe groter de kans dat je iets verkoopt. Zodra een persoon in een groep iets verkoopt, raken de anderen geneigd om excited te raken en meer werk te verzetten!


Als je een groot, sterk bedrijf wilt laten groeien, is het erg belangrijk dat je de mogelijkheid biedt aan jouw affiliates. Ze zijn eigenlijk gewoon een week presenter geweest.


Het merendeel van onze verkopen en onze teams is afkomstig van affiliates. Het kan een beetje vallen en opstaan kosten ... probeer verschillende foto's en scripts, als je eenmaal de scripts en foto's hebt waarvan je weet dat ze voor je werken, wordt het een heel eenvoudig proces.

45 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comentarios


Post: Blog2_Post
bottom of page