top of page
  • Foto van schrijverBabette KeijzerJansen

De 5 stappen.

Heb je een nieuw teamie?

Van harte gefeliciteerd met het vergroten van jouw business 🥳👑 Fantastisch dat je andere vrouwen de opportunity hebt aangeboden! ❤️🙏🏼


Stuur jouw teamie in privé elke dag 1 stap. Laat haar deze precies volgen om de eerste week goed van start te kunnen gaan.


Veel plezier 💜👑

 

‼️ START HIER ‼️


👑 Stuur naar nieuwe presenters;

Ok, ik heb een proces dat ik normaal met mensen probeer om hen te helpen hun omzet binnen te halen. Het is een proces van 5 stappen en we kunnen je meteen op weg helpen als jij er ook klaar voor bent! xx


👑 Reactie op antwoord vorige bericht;

Wat vind je ervan om in Messenger te komen? Ik heb voor de meeste mensen de meest succesvolle manier gevonden om stap 1 uit te voeren, door rechtstreeks in Messenger te gaan.

We wachten nog even met het starten op FB, want er is een echt effectieve manier om dat te doen in stap 2!

Stap 1 is om je vrienden een bericht te sturen en hen te laten weten dat je enthousiast bent over het starten van je eigen biz, je verliefd bent op de mascara en je afvraagt of ze het willen proberen en je feedback willen geven!

We hebben de geld-terug-garantie, dus zelfs als ze er niet van houden, kunnen ze hun geld terugkrijgen, maar ze zullen je ook helpen! Bovendien krijgen ze geweldige wimpers als ze er verliefd op worden!

Ik kan je een begeleidingsbericht sturen dat je kunt aanpassen om ze te verzenden, zodat het klinkt zoals jij! Xx

 

👑 Stap 1. Dit is het bericht dat je stuurt naar 10 - 20 klanten! (HotMarket)


Hallo lieverd! Hoe gaat het?

Even een willekeurig bericht, maar ik heb iets heel spannends en engs gedaan! Ik ben mijn eigen cosmeticabedrijf begonnen !!!! 🤩🤩


En nu ben ik op zoek naar een paar dames om een van de mascara's te testen door bij mij te bestellen en een eerlijke mening erover te geven. 🥰

Als je om wat voor reden dan ook er niet van houdt, krijg je een volledige terugbetaling! Ik waardeer je eerlijkheid enorm over het product.

Hoe zou je het vinden om het uit te proberen? Kan ik er één voor je regelen? 😍 Zo niet, dan geen probleem natuurlijk! 🤗❤️


(Met foto)


🔥 Nu je die berichten hebt verzonden, zal dit je helpen om je bestellingen binnen te krijgen om kwalificeren voor White Status.

 

👑 Stap 2. Nieuwsgierigheid kweken


Je tweede stap is om nu je nieuwsgierigheidspost op Facebook te plaatsen met een spontane foto van jou.

Door deze stappen op deze manier uit te voeren, helpt het om jouw Facebook-algoritmen te verbeteren, zodat meer mensen je zullen zien posten.


🔥 Als en wanneer mensen je bericht leuk vinden of erop reageren, reageer dan terug!

Vertel ze hoe opgewonden je bent (maar vertel niet wat je doet). als ze ook enthousiast voor je zijn of vragen wat je doet, neem dan contact met hen op in messenger met hetzelfde bericht van stap één!

 

👑 Stap 3. Jouw onthullingsbericht.


Het is tijd voor een nieuw hoofdstuk in mijn leven en ik ben zo excited!! 😱🤩🤩 Heeft iemand al gehoord van het nieuwe cosmeticamerk waar iedereen het over heeft? Younique? Nou, ik ben er helemaal weg van en daarom ben ik so excited om te zeggen dat ik me bij hen heb gevoegd als presenter. Wish me luck 😍🍀


🔥 Pas de tekst aan naar jou zelf, zoals mensen jou kennen! Voeg eventueel een selfie toe met de box mocht je die inmiddels binnen hebben. Of doe een live unboxing!

 

👑 Stap 4.

Nu je je nieuwe business / side hussle aan je Facebook-community hebt onthuld, is het tijd om na te denken over je eerste stap in teambuilding.

De eenvoudigste manier om dit te doen is door een lijst te maken van je top 20 (minimaal) beste. Dit zijn de mensen waarvan je persoonlijk denkt dat ze net zoveel van de voordelen zullen houden als jij om mee te doen, ze houden misschien ook van make-up, willen misschien wat extra inkomen verdienen, of werken misschien al in een schoonheidssalon, dus dit zou goed kunnen werken naast een zijwaartse drukte. Wat de reden hier ook is, het is een geweldige boodschap om naar hen te sturen om te beginnen met het planten van zaden.

👑 Stuur dit bericht naar jouw top 20


Hey ____ Ik hoop dat het goed met je gaat? Hoe gaat het met de kids? 🤗 Ik weet niet of je mijn Facebook-bericht voorbij hebt zien komen. Ik ben net begonnen met mijn eigen bedrijf aan huis. 😍 Je bent een fantastisch persoon en ik respecteer je mening, als ik je een korte video stuur waarin ik uitleg wat ik doe? Zou je ernaar kijken? En laat me weten wat je denkt? 🥰


🔥 Onthoud wanneer je begint met het opbouwen van jouw team om aantekeningen te maken van elke persoon met wie je hebt gesproken, zodat het vervolgproces eenvoudiger wordt.

Link van de video: https://youtu.be/-eLEb9UjPZg

 

👑 The Fortune Is In The Follow Up.


Als je een antwoord krijgt met ja, dan is het proces eenvoudig. Stuur ze de opportunityvideo. Als ze na het bekijken van de opportunityvideo nog steeds interesse tonen, voeg ze dan toe aan onze teamhub op Facebook om te worden verwelkomd in de groep en om daar meer informatie te zoeken.


Om je te helpen bij het organiseren van teambuilding hebben we een 100grid. Elke box moet een naam van een potentiële klant hebben en de gemakkelijkste manier om bovenaan te blijven is om elke box te markeren:

💛 wanneer je de video hebt verzonden,

🧡 wanneer ze aan de groep zijn toegevoegd,

💗 wanneer je een follow up hebt gedaan en

💚 wanneer ze lid worden.

Dit maakt het dan gemakkelijker om met elk persoon op te volgen wanneer we boxwijzigingen of nieuwe incentives etc. hebben.


📝 Download de 100-GRID 👇🏼

https://static.wixstatic.com/media/14e54c_dbc010c4f828468b963860821eda399c~mv2.jpg


48 weergaven1 opmerking

1 Kommentar


Die Kommentarfunktion wurde abgeschaltet.
Mirjan Bekenkamp
Mirjan Bekenkamp
09. Aug. 2020

Dank je wel schat! Heb je mooi uitgewerkt 🙌💜

Gefällt mir
Post: Blog2_Post
bottom of page